Průběh spolupráce

  • Domů
  • Průběh spolupráce

Průběh spolupráce při úklidu kanceláří a komerčních prostor

V naší firmě Úklid a Pořádek s.r.o. se zaměřujeme na profesionální úklidové služby pro firmy, kanceláře a komerční prostory. Každou spolupráci stavíme na jasně definovaném procesu, díky kterému probíhá vše efektivně, spolehlivě a s maximální péčí o potřeby klienta. Od prvního kontaktu až po dlouhodobé partnerství klademe důraz na individuální přístup, preciznost a osobní komunikaci.

Přidejte se k nám do světa Úklidu a Pořádku

Pomáháme firmám i institucím přizpůsobit se rostoucím požadavkům na profesionální úklidové služby a udržení čistoty ve firemním prostředí.

  1. V naší úklidové společnosti zákazníky získáváme nejen přes marketing, ale zejména díky pozitivních doporučení spokojených klientů, která pro nás představují klíčovou roli! Budování vztahů je pro nás klíčové, a proto každé nové partnerství začínáme otevřenou komunikací a důvěrou.
  1. Osobní schůzka   
    Pokud se rozhodnete zvolit naše
    úklidové služby, domluvíme si osobní konzultaci, kde vám představíme naši firmu, nabídku úklidových služeb a zároveň si společně projdeme prostory, které potřebujete uklízet, vyslechneme si vaše požadavky a navrhneme optimální řešení přesně pro vaše potřeby.
Úklid průběh spolupráce
Cenová nabídka - úklidové služby
  1. Vytvoření přehledné cenové nabídky
    Na základě informací z první schůzky připravíme konkrétní cenovou nabídku, která bude jasná, srozumitelná a bez skrytých poplatků. Uvidíte přesně, co můžete očekávat – jak cenově, tak nastavením spolupráce.
  1. Pomoc při rozhodování  Víme, že výběr úklidové firmy je důležité rozhodnutí. Rádi s vámi projdeme všechny detaily nabídky a zodpovíme všechny dotazy. Uděláme vše, co je v našich silách, abychom vám maximálně vyšli vstříc a vyhověli vašim potřebám. I v případě, že se v tuto chvíli rozhodnete pro jinou cestu, plně to respektujeme. Budeme rádi, když s námi zůstanete v kontaktu a až nastane v budoucnu správný čas a budete mít o naše úklidové služby zájem, rádi vám budeme k dispozici.
  1. Uzavření spolupráce a podpis smlouvy
    Po vzájemné dohodě připravíme smlouvu, která bude odpovídat vašim požadavkům a zajistí oboustranně férové podmínky. Návrh smlouvy vám zašleme k  prostudování. Po jejím podpisu je naše spolupráce oficiálně zahájena.
  1. Příprava na spuštění úklidových služeb
    S ohledem na náročnost a specifika zakázky probíhají ještě před samotným zahájením provozní schůzky, školení personálu a veškeré přípravy, které zajistí bezproblémový start poskytovaných úklidových služeb. Tyto přípravné kroky považujeme za velmi důležité pro bezproblémový začátek spolupráce – chceme, aby vše fungovalo perfektně už od prvního dne.
  1. Kontrola kvality v průběhu spolupráce
    Kvalita naší práce je pro nás klíčová. Pravidelně kontrolujeme úroveň a provedení úklidových služeb a výkon našeho týmu. Náš provozní manažer je vám neustále k dispozici pro řešení jakýchkoli požadavků a pravidelnou komunikaci.
Příprava na spuštění úklidových služeb
  1. Pravidelná zpětná vazba
    Průběžně s Vámi komunikujeme pro získání zpětné vazby. Zjišťujeme Vaši spokojenost s kvalitou úklidu, chování a přístup našeho personálu a také zdali vám vyhovuje naše kontaktní osoba. Zajímají nás vaše zkušenosti a připomínky – právě díky nim můžeme naše služby neustále zlepšovat.

    Záleží nám na tom, aby pro vás spolupráce byla přínosná, probíhala hladce a výsledky odpovídaly vašim očekáváním.

Jsme připraveni Vám poskytnout kvalitní úklidové služby
Krok za krokem
Dokonalost začíná v maličkostech

Díky dlouholetým zkušenostem, kvalitně odvedené práci a individuálnímu přístupu ke každému klientovi jsme získali pověst spolehlivého partnera v oblasti úklidových služeb. Naši zákazníci si cení nejen precizního výsledku, ale také ochotného přístupu našeho personálu, otevřené a pravidelné komunikace a flexibility vůči specifickým přáním klientů.